Τα 10 βήματα της DivWeb για τον άριστο σχεδιασμό ιστοσελίδας

Πριν από περίπου μία 20ετία οι ιστοσελίδες στην Ελλάδα είχαν χαρακτήρα "Prestige ."Δηλαδή το να έχεις website να αναγράφεται στην επαγγελματική σου κάρτα ανέβαζε στα μάτια του πελάτη το image της εταιρείας σου.

Τις ιστοσελίδες τότε τις στείναμε τοπικά σε κάποιο υπολογιστή που με χρήση προγραμμάτων web (παραδείγματος χάρη dreamweaver) και στο τέλος ανεβάζαμε τα αρχεία σε κάποιον server χειροκίνητα. Όταν ο πελάτης χρειαζόταν κάποια αλλαγή ο Web Designer έπρεπε να πραγματοποιήσει την αλλαγή από το P.C. που την είχε στήσει και να ανεβάσει το διορθωμένο αρχείο χειροκίνητα στο server για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή online. Βάλε και κατάλαβε τι σήμαινε τότε να είσαι Web Designer (δεν είχαμε και καλό ίντερνετ οπότε!!!!)  Φυσικά ούτε λόγος για χρήση σε κινητές συσκευές (responsive design) γιατί απλά τα smartphone τότε είχα πολύ χαμηλούς επεξεργαστές και το mobile internet πανάκριβο.

Responsive Design & C.M.S.

Στα μέσα του 2010 άρχισε να εμφανίζεται στο χώρο των Web Designer η ορολογία responsive design που σημαίνει ότι ο σχεδιασμός της σελίδας έπρεπε να προσαρμόζεται ανάλογα στις κινητές συσκευές που επισκέπτεται την ιστοσελίδα μας ο χρήστης

Ταυτόχρονα είχε ήδη μπεί στη ζωή μας η ορολογία C.M.S. (Custom management system) που σήμαινε ότι η ιστοσελίδα στηνόταν πια online μέσω αυτών των διαχειριστικών μηχανισμών και δεν χρειαζόταν πια η χρήση των τοπικών αρχείων από συγκεκριμένο υπολογιστή.

 

Image

Στις αρχές του 2012 Το digital marketing κάνει τα πρώτα του βήματα στην Ελληνική διαδικτυακή κοινότητα αλλάζοντας σταδιακά τον τρόπο και την σκέψη που είχαμε μέχρι τότε για την δομή και την κατασκευή ιστοσελίδων.

Η Google εδραιώνοντας την παντοκρατορία της στο διαδίκτυο σαν η κορυφαία μηχανή αναζήτησης είχε αναπτύξει τον αλγόριθμο της με τεχνολογία ai και τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται πιο Advanced και πιο πολύπλοκα για τη θέση μας στη λίστα αναζήτησης.
Μέχρι τότε το πρώτο πράγμα που ζητούσε ο πελάτης ήταν το πολύπλοκο και το διαφορετικό design που θα εντυπωσίαζε το μάτι. Σήμερα το πρώτο πράγμα είναι να σε βρει ο χρήστης για να μπεις στη σελίδα σου και το αν θα τον εντυπωσιάσει ή όχι θα φανεί αν γίνει ποτέ Πελάτης σου.

Σταδιακά ιστοσελίδες γίνονταν όλο και πιο minimal στο design τους δίνοντας μεγαλύτερη βάση στην ευκολία χρήσης και αυτό γιατί παρατηρούνταν έντονα το φαινόμενο να υπάρχουν πολλές επισκέψεις σε κάποιο site αλλά κανένας πελάτης. Πρακτικά αυτό συνέβαινε γιατί ο χρήστης κουραζόταν στην προσπάθειά του να βρει το προϊόν ή την υπηρεσία και απλά πήγαινε στην επόμενη επιχείρηση -  ιστοσελίδα που προσέφερε αυτό που έψαχνε.

Οι ιστοσελίδες αποκτούν αυστηρά πρότυπα για την εμφάνισή τους στις πρώτες σελίδες αναζήτησης.

 

Στα τέλη του 2015 ιστοσελίδες αποκτούν αυστηρά πρότυπα για την εμφάνισή τους στις πρώτες σελίδες της μηχανής αναζήτησης και αυτό γιατί το 2015 η χρήση του διαδικτύου για τις αγορές στην Ελλάδα είχε ξεπεράσει Το 65% από το 8% που ήταν πέντε χρόνια πριν.

Έτσι λοιπόν οι ιστοσελίδες σταδιακά έπαψαν να καλύπτονται από μία μόνο ειδικότητα που ήταν Web Designer.

Τώρα πια αν θες να οικοδομήσεις την ιστοσελίδα σου Θέλεις αρχιτέκτονα (εταιρεία σχεδιασμού) και όχι εργολάβο (κάποιον κομπιούτερα που ασχολείται με το web ή κάποιον Απλά Web Designer που κατασκευαστεί ιστοσελίδες από το σπίτι του) η λογική είναι πολύ απλή. Ο αρχιτέκτονας (εταιρεία σχεδιασμού) έχει στη συνεργασία του όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται για να ολοκληρώσει το οικοδόμημα και γνωρίζει από την αρχή βάσει σχεδίου σε ποια βήματα θα πρέπει να βαδίσει για να παραδώσει το έργο σύντομα και με σωστή δομή.

Στην άλλη περίπτωση (εργολάβος) θα παραλάβεις μία σελίδα χωρίς προβλήματα θεωρητικά και όταν θα φτάσει η στιγμή που θα χρειαστεί να μπεις στον κόσμο του digital marketing (προώθηση της ιστοσελίδας σου και των προϊόντων σου στο διαδίκτυο) η εταιρεία που θα σε αναλάβει ενδεχομένως να σου προτείνει την πλήρη ανακατασκευή τη σελίδα σου για να μπορέσουν να σε προωθήσουν σωστά τις οργανικές αναζητήσεις και να αποδώσουν τις διαφημίσεις σου

Ολη αυτή την αναδρομή την έκανα, όσο πιο σύντομα μπορούσα, είναι για να μπορέσω να σου δώσω να καταλάβεις πόσο σημαντικός είναι ο σωστός σχεδιασμός της δομής αλλά και της ίδιας της ιστοσελίδας σου για το ταξίδι της στο διαδίκτυο. Στην DivWeb μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας στο χώρο του web διαπιστώσαμε ότι κάθε επιχείρηση έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες και αυτό γιατί πρεσβεύετε από διαφορετικές προσωπικότητες.

στο παρακάτω number list σας παραθέτω με συντομία τα στάδια τα οποία περνάει η συνεργασία μας μαζί σας μέχρι την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας σας ή του e-shop σας.

10 Βήματα της DivWeb για την κατασκευή της Ιστοσελίδας σας

 

Βήμα 1 || καταχώρηση domain

Το πρώτο πράγμα που χρειαζόμαστε για να δημιουργήσουμε μία ιστοσελίδα είναι το όνομα που θα κρεμάσουμε κάτω από αυτό όλο το website. Το όνομα αυτό ονομάζεται το bomain και έχει τη μορφή www.onoma.gr.

Ελέγχουμε τη διαθεσιμότητα και καταχωρούμε το διαθέσιμο domain στα στοιχεία της εταιρείας σας. Εάν έχετε ένα ήδη καταχωρημένο domain γίνεται μεταφορά από τον προηγούμενο καταχωρητή χωρίς κανένα κόστος.

Επειδή ξέρουμε αυτό που δεν μπορείτε ίσως ακόμα να κατανοήσετε προβλέπουμε για να έχουμε μαζί σας μία μακροχρόνια συνεργασία που θα στηρίζεται σε σχέση win-win (κερδίζεις και κερδίζω).

Το επόμενο αναγκαστικό βήμα ενός επιχειρηματία που έχει μόλις αποκτήσει την ιστοσελίδα ή το e-shop του είναι η εισαγωγή Της επιχείρησής του στο online ανταγωνισμό digital marketing.

Στην DivWeb η ιστοσελίδα σας κατασκευάζεται έτοιμη να δεχτεί όλες τις on page και of page παρεμβάσεις στα πρότυπα της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης στον κόσμο που ακούει στο όνομα Google

Για το Τέλος
... Επίλογος

 

Οι στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι marketer δεν είναι ποτέ μόνο μία, όσο και αποτελεσματική και αν ήταν, αυτό συμβαίνει γιατί ποτέ και κανείς δεν γνωρίζει πόσο αποτελεσματική μπορεί να είναι και κάποια άλλη στρατηγική. Με την πάροδο του χρόνου, και τη συλλογή πληροφοριών για κάθε κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών, γίνεται ακόμα πιο ξεκάθαρο και συνήθως γεννάει άλλες στρατηγικές που προκύπτουν από συνδυασμό των προηγούμενων.

Όλο αυτό οι marketer ονομάζουν ταξίδι χωρίς γυρισμό και αυτό γιατί δεν σταματάει ποτέ. Πάντα έχουν κάτι παραπάνω να δώσουμε, πάντα έχουμε κάτι να διορθώσουμε και πάντα η μαμά Google θα αναπτύσσει τον αλγόριθμο της παρασύροντας και εμάς να προσαρμόζουμε τις στρατηγικές μας.

Αν μετά από την ανάγνωση του άρθρου αυτού σου δημιουργήθηκαν απορίες μπορείς να συμπληρώσεις την παρακάτω φόρμα call back και θα σε καλέσω να κάνουμε κουβέντα και να σου ξεκαθαρίσω όλα τα θολά σημεία που πιθανόν να σου έχουν δημιουργηθεί χωρίς κανένα κόστος.

 

Με εκτίμηση

Gash Chrisikopoulos
CEO & Digital marketer

Call Back Form

Please fill the required field.
Please fill the required field.