01
Καθώς τα πάντα στρέφονται στην ψηφιακή τεχνολογία, σημαίνει ότι οι εταιρείες πηδούν επίσης στο διαδίκτυο για να προωθήσουν τις επιχειρήσεις τους. Και για να επιβιώσουν στις προκλήσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ, οι επωνυμίες πρέπει να συμβαδίζουν με τις τελευταίες τάσεις. Η επιτυχής προσέγγιση του κοινού-στόχου ενός ατόμου δεν σημαίνει πλέον απλώς την προβολή τηλεοπτικών και έντυπων διαφημίσεων.
02
Πως θα ήταν οι ιδανικοί πελάτης για μια επιχείρηση; Τι φύλου και σε ηλικία είναι; Έχουν παιδιά και τι διαβάζουν καθημερινά; Αυτές είναι μερικές από τις πληροφορίες που συνθέτουν τους buyer personas με τους οποίους μπορούμε να υλοποιήσουμε μια στοχευμένη online καμπάνια με καλύτερα ποσοστά επιτυχίας και μετατροπών (πωλήσεις, επίτευξη στόχων καμπάνιας). Επιπλέον είναι πολύ σημαντική για την χάραξη της στρατηγικής μιας επιχείρησης και καθοριστική για όλα τα επόμενα βήματα σχεδιασμού περιεχομένου και επιλογής καναλιών διαδικτυακής προώθησης.
03
Μια στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι μια περίληψη όλων όσων σκοπεύετε να κάνετε και ελπίζετε να επιτύχετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Καθοδηγεί τις ενέργειές σας και σας ενημερώνει εάν πετυχαίνετε ή αποτυγχάνετε. Κάθε ανάρτηση, απάντηση, like και σχόλιο πρέπει να εξυπηρετεί έναν σκοπό. Όσο πιο συγκεκριμένη είναι η στρατηγική σας, τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι η εκτέλεση. Κρατήστε το συνοπτικό. Μην κάνετε το σχέδιό σας τόσο υψηλό και ευρύ που να είναι ανέφικτο ή αδύνατο να το μετρήσετε.
04
Βρείτε ιδέες για εορταστικές καμπάνιες και χρησιμοποιήστε περιπτώσεις ειδικά για τον κλάδο σας Εμπνευστείτε και δημιουργήστε διαφημίσεις στο Facebook χρησιμοποιώντας ιδέες προσαρμοσμένες στις ανάγκες της επιχείρησής σας
05
Ξεχάστε όλα όσα γνωρίζετε για τη διοχέτευση μάρκετινγκ. Σήμερα, οι άνθρωποι δεν ακολουθούν πλέον ένα γραμμικό μονοπάτι από την ευαισθητοποίηση μέχρι το ενδιαφέρον και την αγορά. Περιορίζουν και διευρύνουν το ενδιαφέρον τους σε μοναδικές και απρόβλεπτες στιγμές. Οι άνθρωποι στρέφονται στις συσκευές τους για να λάβουν άμεσες απαντήσεις. Και κάθε φορά που το κάνουν, εκφράζουν την πρόθεσή τους και αναδιαμορφώνουν την παραδοσιακή διοχέτευση μάρκετινγκ στην πορεία.
06
Το μάρκετινγκ μέσω email παραμένει ένας από τους καλύτερους τρόπους για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης των πωλήσεων, με την ικανότητα να προσεγγίζετε στοχευμένες, ενδιαφερόμενες ομάδες μέσω των εισερχομένων τους, όπου είναι πιο πιθανό να το δουν από ό,τι σε άλλες πλατφόρμες. Δεν αρκεί, όμως, να φτιάξουμε απλώς μια λίστα. Για να εκτελέσετε μια αποτελεσματική καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πρέπει επίσης να εστιάσετε στα βασικά των βέλτιστων πρακτικών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
07
Πολλοί περιμένουν πως το SEO θα είναι ένα παιχνίδι όπως η τρίλιζα. Θα λέγαμε πως μάλλον μοιάζει περισσότερο με μια παρτίδα σκάκι. Με έναν αντίπαλο που είναι πρωταθλητής. Πρόκειται για μια επένδυση η οποία χρειάζεται χρόνο για να αποφέρει καρπούς. Βέβαια, δεν είναι αδύνατο να παρατηρήσετε άμεσα κάποια θετικά αποτελέσματα για συγκεκριμένα keywords, αλλά αυτό είναι σχετικά σπάνιο για λέξεις κλειδιά με υψηλό ανταγωνισμό. Το πιο πιθανό είναι πως θα χρειαστούν μερικοί μήνες (ή ακόμη και ένας χρόνος) μέχρι να ανεβείτε στα rankings.